Wanneer je specifiek op zoek bent naar het social media account van je internetprovider of het telefoonnummer van je bank, kan dat een behoorlijk lastige zoektocht zijn. Wat je in google ook intypt als zoekterm, de kans is groot dat je niet direct de juiste resultaten vindt. Met name telefoonnummers worden steeds lastiger om te achterhalen. Dit komt omdat klantenservices liever via andere wegen worden benaderd. Zo zijn er veel Nederlandse klantenservices die benaderd willen worden via social media. Om dit te bevorderen geven ze minder snel hun 0800 klantenservice nummer uit handen. Wil je toch graag telefonisch contact opnemen met een klantenservice naar keuze? Of wil je verschillende klantenservices met elkaar vergelijken? Dan is het aan te raden om nog even verder te lezen. Wij gaan je in dit artikel namelijk meer vertellen over hoe je verschillende Nederlandse klantenservices het beste kunt bereiken. Zo kom je in contact!Afhankelijk van welke medewerker je graag wil spreken, kun je op zoek gaan naar de juiste klantenservice in de Nederlandse klantenservicegids via https://www.klantenservicegids.nl/. Dit is een online platform waar je de contactgegevens van vrijwel alle klantenservices in Nederland kunt vinden. Wil je bijvoorbeeld graag in contact komen met een medewerker van KPN? Breng dan een bezoek aan de website, bel het telefoonnummer, of raadpleeg het webcare team via Facebook of Twitter. Wil je graag een vraag stellen aan het team van de ING bank? Dan heb je naast de zojuist genoemde opties die KPN biedt, bij de ING ook nog de aanvullende optie om je vraag te stellen op het ING forum. Hier word je geholpen door de ING community welke bestaat uit andere klanten van deze bank. Zo kun je elkaar op een laagdrempelige manier helpen en hoef je geen contact te zoeken met een medewerker. |